oleje - maziva - aditiva - chladící kapaliny

+420 774 907 906
info@millers-oils.cz
expedujeme do 48 hodin

Dodací podmínky

Zboží je dodáváno více způsoby dle vašeho výběru:

  • Cenným balíkem – rozvážka v pracovní dobu do dvou dnů, v případě nepřítomnosti lze zboží vyzvednou do 7 dnů na poště.
  • Poštou – obvykle je nutno vyzvednout na Poště.
  • Osobní odběr – osobní odběr na prodejně je zdarma.

CENÍK PŘEPRAVY

Osobní odběr na prodejně 0Kč
Českou poštou platba předem 100 Kč
Českou poštou na dobírku 155Kč

Kontakty na dopravce:

  • www.ceskaposta.cz

Aktuálně využíváme služeb České pošty. Cena dopravy je 100Kč za zboží do 15 kg pokud není v objednávce stanoveno jinak. Zboží do 15 kg doručíme do 48 hodin po expedici. Dopravce telefonicky avizuje čas dodání vždy předem v den doručení.

V případě nepřítomnosti zanechá dopravce vzkaz a telefonní číslo, kde se lze domluvit na dodání. Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

Objednávku lze zrušit bez udání důvodu a jakýchkoliv sankcí pouze před odesláním zboží. V jiném případě může provozovatel požadovat úhradu vzniklých nákladů.
Provozovatel může objednávku zrušit pouze v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena. V případě zrušení objednávky vás provozovatel kontaktuje a navrhne řešení. Obvykle doporučí náhradní zboží nebo finanční vyrovnání – vrácení peněz nebo přeplatku do pěti pracovních dnů po připsání platby na účet.

Vrátit zboží lze do 14-ti dní od dodání, bez udání důvodu. V takovém případě zákazník nemá nárok na vrácení poplatků hrazených třetím osobám. (tj. Bankovních ústavů, dopravců a pod.). Software, audio a video nahrávky lze vracet jen v neporušeném obalu. Viz Obchodní podmínky

NEBEZPEČÍ ŠKODY NA ZBOŽÍ
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v době, kdy převezme zboží od prodávajícího, resp. od dopravce.
Přečtěte si prosím Reklamační řád.

PROHLÍDKA ZBOŽÍ A SÉRIOVÁ ČÍSLA
Kupující je povinen prohlédnout zboží při vynaložení odborné péče podle možnosti co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží. Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo nezařídí, aby bylo prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, nemůže uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce. Týž den kdy kupující zjistil vady zboží, je povinen podat písemnou zprávu prodávajícímu.